upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Scholz & Friends Praha

Wüstenrot
ProAuto

Klient Wüstenrot
Značka Wüstenrot
Obor Finanční služby
Režisér Roman Valent
Kameraman Jakub Dvorský

Finanční skupina Wüstenrot dnes spouští reklamní kampaň na podporu komplexního autopojištění ProAuto. Osvědčené benefity - možnost vypovědět smlouvu na povinné ručení kdykoli a nejvyšší bonus za jízdu bez nehod na trhu 60 % - nově rozšiřuje o nové typy připojištění povinného ručení, převod bonusu za jízdu bez nehod i na havarijní pojištění a možnost sjednat autopojištění online. Kampaň poběží v televizi, v rádiu, na internetu, v tisku na bigboardech a využije i POS materiály.

V televizi Wüstenrot využije loni vyrobený spot pod taktovkou režiséra Romana Valenta a kameramana Jakuba Dvorského. Spoty poběží na kanálech televizí Prima, Nova, Barrandov, Óčko, Paprika, AXN, Spektrum a National Geographic Channel, online komunikace bude zaměřena zejména na srovnávače, zpravodajské a finanční weby, print zacílí na motoristické časopisy. Venkovní reklama využije 3D bigboardy a bigboard s nástavbou s motivem airbagu.

Televizní část kampaně využije i formátu teleshoppingu, jehož protagonistou bude Ondřej Synek, nejen čerstvý mistr světa ve skifu, ale i vášnivý řidič auta i motocyklu, a člen rodiny sportovců Wüstenrotu. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích spotem využívajících známou melodii Dva roky jezdím bez nehod.

Kampaň pro Wüstenrot připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Nákup online médií zajišťuje Zenith Optimedia, offline médií Attention!Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy