Scholz & Friends
Wüstenrot – stavební spořitelna
Natřete to vysokým splátkám
- Online
- 1364
Klient | Wüstenrot – stavební spořitelna |
---|---|
Značka | Wüstenrot – stavební spořitelna |
Obor | Finanční služby |
Wüstenrot – stavební spořitelna spouští svou první letošní kampaň. Ta propaguje produkt Půjčka Probydlení, určený pro refinancování. Marketingová komunikace se objeví v online a v tiskových titulech, ale i ve vybraných rádiích a v outdooru. Kampaň představuje nového reklamního maskota Wustíka, který je expert na financování bydlení. Wustík se stává jednotícím prvkem pro novou komunikační strategii. Autorem kampaně je agentura Scholz & Friends, která obhájila vítězství v tendru na kreativní agenturu. Hlavní slogan kampaně zní Natřete to vysokým splátkám!
"V mediální komunikaci se v první řadě zaměříme na novou cílovou skupinu, která vzešla z rozboru našich stávajících klientů a rozboru potenciálu obchodních příležitostí na trhu," tvrdí manažerka marketingu a PR finanční skupiny Wüstenrot Pavlína Musilová,
Komentáře