upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Scholz & Friends Praha

Wüstenrot
Životní pojištění

Životní pojištění
Klient Wüstenrot
Mediální agentura Attention!Media, ZenithOptimedia
Značka Wüstenrot
Obor Finanční služby

Finanční skupina Wüstenrot podporuje své produkty životního pojištění bigboardy s motivem vosy na zmrzlině umístěnými po celé Česku. Mottem kampaně je slogan Život je sladký, ale občas zabolí.

Řidiče přijíždějící do centra Prahy vítá od 1. srpna bigboard s nástavbou umístěný na ulici 5. května. Internetová kampaň poběží od 4. srpna a využije nestandardní formáty jako flashové bannery a ilayery.

Wüstenrot podporuje povědomí o produktech životního pojištění také edukativním videem, které vysvětluje různé druhy životního pojištění. Venkovní vizuály i video, k němuž se připravuje další pokračování, je z dílny agentury Scholz & Friends.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy