Scholz & Friends Praha
Wüstenrot
Životní pojištění
- Venkovní
- 903
Klient | Wüstenrot |
---|---|
Mediální agentura | Attention!Media, ZenithOptimedia |
Značka | Wüstenrot |
Obor | Finanční služby |
Finanční skupina Wüstenrot podporuje své produkty životního pojištění bigboardy s motivem vosy na zmrzlině umístěnými po celé Česku. Mottem kampaně je slogan Život je sladký, ale občas zabolí.
Řidiče přijíždějící do centra Prahy vítá od 1. srpna bigboard s nástavbou umístěný na ulici 5. května. Internetová kampaň poběží od 4. srpna a využije nestandardní formáty jako flashové bannery a ilayery.
Wüstenrot podporuje povědomí o produktech životního pojištění také edukativním videem, které vysvětluje různé druhy životního pojištění. Venkovní vizuály i video, k němuž se připravuje další pokračování, je z dílny agentury Scholz & Friends.
Komentáře