Sparkling & Still, Vlastní tvorba
Yenkee
Bitva barev / Martin Rota, Nejfake, Sterakdary
- Online
- 4992
Klient | Fast ČR |
---|---|
Mediální agentura | Mediainvestment |
Značka | Yenkee |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Značka příslušenství pro počítače, tablety a mobilní telefony Yenkee, kterou v Česku distribuuje firma Fast ČR, připravila vánoční kampaň k propagaci svého herního příslušenství včetně limitované edice herního setu Yenkee Ambush. Hlavní komunikační linku představuje takzvaná Bitva barev. Ta odkazuje na benefit produktu, jímž je barevně měnitelné podsvícení myši, klávesnice a sluchátek.
Cílem kampaně je posílit pozici značky na českém i slovenském trhu v cílové skupině hráčů ve věku od 12 do 30 let. "Předpokládáme, že zejména mladším milovníkům PC her budou set pořizovat rodiče, proto zaměřujeme část kampaně i na ně," vysvětluje business unit manažer Fast ČR Patrik Kočvara. Kampaň má zákazníky zaujmout přes herní youtubery, proto se tvářemi kampaně stali tři z nich, a sice Martin Rota, Nejfake a Sterakdary. Ti budou "verbovat fanoušky do své armády" a promovat herní set na svých profilech na YouTube, Facebooku a Instagramu.
Kampaň realizuje marketingová agentura Sparkling & Still, která vytvořila i letní kampaň Yenkee - Zážitky čekají jen na připravené. Mediální plánování a péči na sociálních sítích zajišťuje agentura Mediainvestment.
Komentáře