Vlastní tvorba
Youradio
Youradio nová verze
- Online
- 3440
Klient | Lagardere Active ČR |
---|---|
Značka | Youradio |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Provozovatel rozhlasového vysílání Lagardére Active ČR startuje kampaň na hudební aplikaci Youradio pro streaming hudby, která prošla redesignem a chce oslovit širší veřejnost. Kampaň poběží během října ve vybraných tiskových titulech, v online prostředí a využije i cross promotion v rozhlasových stanicích tohoto provozovatele, tedy Evropa 2, Frekvence 1, rádio Zet, Bonton a Dance rádio. Youradio také počítá v komunikaci s influencery a brand ambasadory. Na inovacích aplikace se podílely společnosti Cleevio a DataBreakers.
Aplikace nově upravila službu pro výběr a vyhledávání hudby, jež by nyní měla být uživatelsky přívětivější a personalizovanější. Při výběru skladeb těží aplikace i z informací rádií Evropa 2 a Frekvence 1. Dosud byla služba určena především mladší cílové skupině, nyní chce nabídnout hudební obsah pro širší publikum.
"Celá aplikace hodně staví na doporučování hudební nabídky pro konkrétního posluchače. Používáme rekomendační a prediktivní modely analyzující historii přehrání, tedy toho, co, kdy konkrétní posluchač poslouchal, a jak skladbu hodnotil," tvrdí manažer produktu Youradio Ondřej Musil. Podle něj umožňují tyto vlastnosti nabízet Youradio zadavatelům jako vhodné médium pro cílenou reklamní kampaň. Podle šéfa digitálních médií Lagardere Active Jiřího Sládka je Youradio hodně zaměřeno na české prostředí a české kapely i interprety.
Komentáře