upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Záchranný kruh
Ty to zvládneš

Klient Záchranný kruh
Značka Záchranný kruh
Obor Různé
Režisér Jiří Studnička
Web http://www.tytozvladnes.cz

Asociace Záchranný kruh ve spolupráci s dalšími partnery spustila celostátní kampaň Ty to zvládneš. V letošním roce se zaměřuje na bezpečnost chodců, na typické příčiny tragických nehod z viny jejich, ale i řidičů motorových vozidel. V 10 emotivních spotech jsou vyobrazeny nejčastější chyby, kterých se dopouštějí chodci i řidiči. Každá ze situací má pak svůj instruktážní spot, který ve speciální 3D analytice danou chybu rozebírá a ukazuje správné řešení situace.

"Mezi tématy, kterým se letošní kampaň věnuje, je například vyvrácení mýtu o absolutní přednosti na přechodu pro chodce, přecházení mimo přechod, přecházení silnice přes ostrůvek, vystupování z tramvaje na místech bez nástupního ostrůvku, přecházení silnice před tramvají. Nechybějí ani témata jako problematika viditelnosti chodců, jízda agresivního řidiče či přecházení přes víceproudou silnici," shrnula témata Veronika Krajsová, prezidentka asociace.

Na realizaci kampaně, jejíž letošní motto je Chodci nejsou nesmrtelní, se podílel tým odborníků, záchranářů a filmařů. Režie se opět ujal Jiří Studnička, produkce byla pod taktovkou zmiňované asociace. Celý projekt vznikl díky financím z Fondu zábrany škod České kanceláře pojistitelů. Mezi hlavní partnery kampaně patří Hasičský záchranný sbor Karlovarského a Plzeňského kraje, Policie ČR – krajské ředitelství policie Karlovarského kraje a Zdravotnická záchranná služba Karlovarského kraje.

Kampaň Ty to zvládneš volně navazuje na loňský ročník, který byl zaměřen na problematiku správného chování při dopravní nehodě a záchrany života u dopravních nehod. "Prostřednictvím krátkých situačních videoklipů bylo osloveno přes 5 miliónů lidí a enormní zájem veřejnosti o komunikované téma potvrdila rovněž nebývale vysoká aktivita lidí na sociální síti Facebook, kde jen instruktážní video zhlédlo více než 1,5 mil. uživatelů," zmínil Lukáš Hutta, výkonný manažer Asociace Záchranný kruh.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy