WMC/Grey
Zámecké vinařství Bzenec
Kandidatura na prezidenta
- Online
- 1391
Klient | Zámecké vinařství Bzenec |
---|---|
Značka | Zámecké vinařství Bzenec |
Obor | Alkoholické nápoje |
Web | http://www.zameckevinarstvi.cz/ |
Zámecké Vinařství Bzenec spustilo online kampaň za účelem vyzvat co nejvíc lidí, aby mu dali svůh hlas v anketě Vinařství roku 2016. Kampaň připravila agentura WMC/Grey. Vybraným kreativním konceptem se staly fiktivní prezidentské volby, kde komorník coby symbol bzeneckého vinařství a ambasador značky slibuje lidem za jejich hlasy svou kandidaturu na prezidenta. V případě jeho pozdějšího zvolení pak i proměnu českého státu na vinařský ráj. Následně představuje jednotlivé body svéhovolebního programu, který přináší výhody především vinařům. Kampaň běžela na webu Vinařství Bzenec a na jeho facebookových stránkách. Vinařství roku bude vyhlášeno 2. června v Městském divadle Brno.
Komentáře