upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC/Grey

Zámecké vinařství Bzenec
Kandidatura na prezidenta

Kandidatura na prezidenta
Klient Zámecké vinařství Bzenec
Značka Zámecké vinařství Bzenec
Obor Alkoholické nápoje
Web http://www.zameckevinarstvi.cz/

Zámecké Vinařství Bzenec spustilo online kampaň za účelem vyzvat co nejvíc lidí, aby mu dali svůh hlas v anketě Vinařství roku 2016. Kampaň připravila agentura WMC/Grey. Vybraným kreativním konceptem se staly fiktivní prezidentské volby, kde komorník coby symbol bzeneckého vinařství a ambasador značky slibuje lidem za jejich hlasy svou kandidaturu na prezidenta. V případě jeho pozdějšího zvolení pak i proměnu českého státu na vinařský ráj. Následně představuje jednotlivé body svéhovolebního programu, který přináší výhody především vinařům. Kampaň běžela na webu Vinařství Bzenec a na jeho facebookových stránkách. Vinařství roku bude vyhlášeno 2. června v Městském divadle Brno.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy