upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Zaraguza
Vidiötesträ

Vidiötesträ
Klient Zaraguza
Značka Zaraguza
Obor Různé
Web https://www.dropbox.com/s/pj2soow9x9o1gyo/Poster.pdf?dl=0

Agentura Zaraguza zparodovala chyby internetových videí rozdáváním krytu na počítačový monitor, který působí jako produkt z nábytkářského řetězce Ikea. Příslušenství, které pojmenovala Vidiötesträ, má coby simulátor uživatelského pohledu kontrolovat online videa a připomínat marketérům, že více než 50 % všech videí si lidé přehrávají na mobilních zařízeních, přičemž tento podíl se bude zvyšovat.

"Klienti a agentury pracují s videi na velkých monitorech. Uživatelé si je ale prohlíží na mobilech a tabletech. Proto obsahují mnoho chyb - nečitatelné texty, příliš malé grafické prvky  a podobně. Často také zapomínají na to, že například uživatelé Snapchatu se na vertikální reklamu dodívají do konce devětkrát častěji, než na tu horizontální. A konečně, víc než 85 % videí na Facebooku si uživatelé přehrají bez zvuku," uvádí Zaraguza.

Vidiötesträ coby "real screen size cover" zobrazuje podle agentury video tak, jak ho uvidí uživatel ve svém mobilním feedu. Po nasazení na monitor počítače se obrazovka promění v simulátor uživatelského pohledu. S daným krytem si tedy marketéři mohou údajně otestovat funkčnost videí dříve, než je zveřejní. Součástí balení je také velký plakát připomínající, co všechno je třeba na internetovém videu zkontrolovat.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy