upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Zboží.cz
Zboží je boží

Klient Seznam.cz
Značka Zboží.cz
Obor Média, vydavatelství, marketing
Produkce Eallin

Internetový srovnávač cen Zboží.cz připravil předprázdninovou kampaň v televizi (Prima, Atmedia), rádiu (Český rozhlas), tisku (Metro, Computer, mix titulů Ringier Axel Springer), na internetu a na venkovních plochách. Odstartovala v polovině května, kdy lidé začínají vyhledávat produkty, které si s sebou vezmou na dovolenou. Cílem je ukázat, že i bez slevy mohou v internetových obchodech ušetřit nemalé částky.

„Po velice dobré zkušenosti s kampaní na server Sfinance.cz jsme se rozhodli, že i u Zboží.cz využijeme megaboard v pražské ulici Bubenská 1 na budově bývalého Kulturního domu Vltavská. Ten doplníme ještě o LED obrazovku na Wilsonově u magistrály a na Argentinské,“ podotkl Jan Samko, senior brand manažer Seznamu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy