upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Publicis Praha

Zentiva
Celaskon

Klient Zentiva
Značka Zentiva
Obor Zdravotní péče, OTC
Produkce Armada Films
Creative director Jakub Hanzlíček

Přední česká farmaceutická firma Zentiva spustila v polovině října 2013 komunikační kampaň pro posílení image a znalosti své značky Celaskon. „Nebylo to těžké, cílová skupina jsou 'Husákovy děti', v podstatě stačilo na chvilku zavzpomínat, co jsme dělali jako děti. V zadání bylo vytvořit pozitivní nostalgii a propojit ji se značkou,“ podotkl Jakub Hanzlíček, kreativní ředitel Publicisu. V rámci kampaně budou vysílány dvě stopáže televizního spotu, 25vteřinová a 15vteřinová, a doplní je další propagační aktivity.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy