Aetna
Zetor Crystal
The Hard Worker
- Online
- 1156
Klient | Zetor Tractors |
---|---|
Značka | Zetor Crystal |
Obor | Různé |
Příběhy lidí, kteří víc než co jiného milují traktory Zetor, se staly námětem nových tří spotů propagujících model Zetor Crystal. Tento traktor byl uveden na český i mezinárodní trh letos 25. června. Kampaň je proto průběžně nasazována ve všech zemích, kde se prodává. V současnosti běží v Česku, ve východní Evropě, ve velké části západní Evropy a pravděpodobně se dostane i mimo Evropu. Pro Médiář to uvedl Filip Šťastný, account manažer agentury Aetna, která tuto kampaň připravila.
Všechny tři spoty natočil podle Šťastného tvůrčí tým Aetny v čele s režisérem Ondřejem Jiráčkem. Spoty byly vyrobeny čistě pro online prostředí a běží na facebookovém profilu a Youtube kanálu Zetoru. Vedle nich vznikla speciální webová stránka určená modelu Zetor Crystal, kde se tento traktor objevuje uživatelům ve videosmyčce s počasím, které se přizpůsobuje místu, kde se uživatel nachází. Pokud tedy v jeho okolí právě prší, mělo by pršet i ve videosmyčce, odpovídat by měla i teplota vzduchu. Informace o počasí si stránka vyhledává v různých zemích.
Zetor existuje na trhu od roku 1946 a působí v řadě států po celém světě. Dosud prodal přes 1,2 milionu traktorů. Nyní nabízí čtyři modelové řady traktorů – Crystal, Major, Proxima a Forterra – a má své vlastní výrobní a vývojové centrum v Brně.
Komentáře