upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Aetna

Zetor Crystal
The Hard Worker

Klient Zetor Tractors
Značka Zetor Crystal
Obor Různé

Příběhy lidí, kteří víc než co jiného milují traktory Zetor, se staly námětem nových tří spotů propagujících model Zetor Crystal. Tento traktor byl uveden na český i mezinárodní trh letos 25. června. Kampaň je proto průběžně nasazována ve všech zemích, kde se prodává. V současnosti běží v Česku, ve východní Evropě, ve velké části západní Evropy a pravděpodobně se dostane i mimo Evropu. Pro Médiář to uvedl Filip Šťastný, account manažer agentury Aetna, která tuto kampaň připravila.

Všechny tři spoty natočil podle Šťastného tvůrčí tým Aetny v čele s režisérem Ondřejem Jiráčkem. Spoty byly vyrobeny čistě pro online prostředí a běží na facebookovém profilu a Youtube kanálu Zetoru. Vedle nich vznikla speciální webová stránka určená modelu Zetor Crystal, kde se tento traktor objevuje uživatelům ve videosmyčce s počasím, které se přizpůsobuje místu, kde se uživatel nachází. Pokud tedy v jeho okolí právě prší, mělo by pršet i ve videosmyčce, odpovídat by měla i teplota vzduchu. Informace o počasí si stránka vyhledává v různých zemích.

Zetor existuje na trhu od roku 1946 a působí v řadě států po celém světě. Dosud prodal přes 1,2 milionu traktorů. Nyní nabízí čtyři modelové řady traktorů – Crystal, Major, Proxima a Forterra – a má své vlastní výrobní a vývojové centrum v Brně.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy