WMC Grey
Zlatopramen
Lenochod tříprstý
- Televize
- 4614
Klient | Heineken Česká republika |
---|---|
Značka | Zlatopramen |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Filmservice |
Režisér | Roderick Fenske |
V kulisách džungle se odehrává nový televizní spot na jedenáctku Zlatopramen. Do vysílání půjde 1. srpna. Cílovou skupinou spotřebitelů jsou dospělí konzumenti do 35 let.
Televizní spot se natáčel jeden den v barrandovském studiu, kde se podařilo dokonale připravit iluzi nefalšované džungle. „Našim spotřebitelům jsme chtěli vzkázat, že značka Zlatopramen přináší chuť do života. K tomu nám jako symbol posloužil lenochod, tedy zvíře známé svou nízkou aktivitou. Chceme se odlišit od konkurence a představit na tradičním pivním trhu netradiční reklamu,“ konstatovala manažerka značky Zlatopramen Lenka Kroupová. Spot má oslovit lidi mezi 18 až 35 lety, kteří se rádi baví a snaží se vytěžit maximum z volného času, který jim zbývá po splnění náročných pracovních povinností. Zlatopramen jim proto přináší chuť do života a o stupeň lepší zábavu.
Štáb se rozhodl namísto digitálních efektů použít na zakázku vyrobený kostým doplněný o speciálně dálkově ovládané mechanické části. Ty byly využity pro realistickou mimiku lenochoda tříprstého. V kostýmu se objevila paní menšího vzrůstu z Velké Británie, přičemž při natáčení panovalo až v pravdě tropických 55°C, které v Barrandovském studiu vytvořilo použité osvětlení.
V tendru na novou reklamu zvítězila agentura WMC/Grey s produkční agenturou Filmservice. Na režisérskou stoličku usedl Američan Roderick Fenske, osobnost reklamní branže působící v Los Angeles. Třicetivteřinové spoty se budou vysílat standardně na celostátních televizních kanálech.
Komentáře