upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Zlatopramen
Mystery

Klient Heineken Česká republika
Značka Zlatopramen
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Grant Hodgson, Liam Kan

Především na ženy cílí kampaň nového pivního míchaného nápoje Mystery, se třemi příchutěmi Mango Mojito, Piña Colada a High Society, s obsahem alkoholu 4 %, za 19,90 Kč. Vysílat se bude od 22. dubna na všech hlavních kanálech. Nápoj Mystery se v obchodech a vybraných klubech prodává od poloviny dubna.

Natáčení spotu trvalo dva dny a točilo se výhradně v noci v pražských Holešovicích a na Malé straně. V reklamě si zahrála také živá puma, kterou filmaři snímali jen na zeleném pozadí a následně v postprodukci ve studiu umístili do děje mezi herce, a to hned třikrát.

Režie se chopili Liam Kan a Grant Hodgson, britské režisérské duo Who?, kteří se v minulosti podíleli na kampaních pro značky jako je Virgin, Bacardi, Peugeot nebo Audi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy