Vlastní tvorba
Zlatopramen
Mystery
- Televize
- 2161
Klient | Heineken Česká republika |
---|---|
Značka | Zlatopramen |
Obor | Alkoholické nápoje |
Režisér | Grant Hodgson, Liam Kan |
Především na ženy cílí kampaň nového pivního míchaného nápoje Mystery, se třemi příchutěmi Mango Mojito, Piña Colada a High Society, s obsahem alkoholu 4 %, za 19,90 Kč. Vysílat se bude od 22. dubna na všech hlavních kanálech. Nápoj Mystery se v obchodech a vybraných klubech prodává od poloviny dubna.
Natáčení spotu trvalo dva dny a točilo se výhradně v noci v pražských Holešovicích a na Malé straně. V reklamě si zahrála také živá puma, kterou filmaři snímali jen na zeleném pozadí a následně v postprodukci ve studiu umístili do děje mezi herce, a to hned třikrát.
Režie se chopili Liam Kan a Grant Hodgson, britské režisérské duo Who?, kteří se v minulosti podíleli na kampaních pro značky jako je Virgin, Bacardi, Peugeot nebo Audi.
Komentáře