Aetna, IS Produkce, MarketUp
Znojmia
Zelenina Znojmia, vždy dobře naložená
- Televize
- 3093
Klient | Hamé |
---|---|
Značka | Znojmia |
Obor | Potraviny |
Potravinářský producent Hamé spustil v březnu nový televizní spot značky sterilované zeleniny Znojmia. V něm "oblékl" výrobky této značky do moravských krojů, aby tak poukázal na jejich jihomoravský původ. Spot běží od 1. března v České televizi, v televizi Barrandov a na stanicích skupiny Prima (Prima, Prima Cool, Prima Love). Vytvořila ho zlínská agentura IS produkce.
Sponzoring běží jak v televizi, tak na online, kde kampaň spouští agentura MarketUp. Součástí reklamy je nový slogan Zelenina Znojmia, vždy dobře naložená. Na vytvoření tohoto claimu vypsala společnost Hamé v loňském roce výběrové řízení, které vyhrála brněnská agentura Aetna.
V rámci kampaně proběhnou také ve vybraných obchodech Tesco takzvané Dny otevřených sklenic s ochutnávkami produkce, na něž chce Hamé lákat zákazníky od poloviny března. Od 7. do 31. března dále poběží fotosoutěž o chladící tašky Tescoma Coolbag a o balíčky zeleniny Znojmia.
Komentáře