Vlastní tvorba
Zonky
Lidé lidem
- Venkovní
- 1863
Klient | Zonky |
---|---|
Značka | Zonky |
Obor | Finanční služby |
Online platforma na půjčování peněz mezi lidmi Zonky připravila další kampaň. V ní představí potenciálním zákazníkům místa, kde se můžou zeptat reálných lidí na zkušenost se službou. Místo do poboček je přivede do provozoven, na které si lidé půjčili od jiných lidí.
Služba Zonky vybrala 50 zafinancovaných projektů, kterým věnuje část svého marketingového rozpočtu pro jejich vlastní zviditelnění. Investuje do lokální venkovní reklamy (billboard, citilight atd.), která informuje o umístění zafinancovaného projektu v blízkém okolí a tom, že provozovna vznikla díky lidem na Zonky. Majitelé provozoven své místo označí nálepkou a jsou ochotní předat návštěvníkům své zkušenosti se službou.
Kampaň provází microsite a podporuje ji contentová komunikace na blogu a sociálních sítích. "Tento projekt zatím nemá definovaný konec, brzy budou navazovat další fáze, jako např. síť benefitů nebo mobilní aplikace. Také oficiální název teprve vznikne, jak jinak než za přispění uživatelů," uvedl Jakub Strýček, marketingový ředitel Zonky a tvůrce kampaně.
Komentáře