upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Zonky
Zlevněte si půjčky u lidí

Klient Zonky
Značka Zonky
Obor Finanční služby
Režisér Ben Tuček

Půjčkový crowfunding Zonky zakladatelky Lucie Tvarůžkové, vlastněný úvěrovou společností Home Credit, představil v pátek 14. října svým investorům svou druhou velkou mediální kampaň, kterou spouští v pondělí 17. října. Kampaň zahrnuje nový televizní spot, který poběží v televizi, na YouTube a na Facebooku. Spot vytvořil týž tvůrčí tým, který pracoval na první televizní kampani, tedy režisér Ben Tuček v produkci Zdeňka Janáčka.

Další součástí kampaně je outdoorová komunikace, při níž se na billboardech budou objevovat obměňovaná kreslená sdělení. Zonky navíc připravuje speciální event, při němž se lidem v obchodních centrech velkých krajských měst (Praha, Brno, Ostrava a další) představí takzvaný zlevňovač - stroj, který jim názorně ukáže, o kolik mohou zlevnit svou půjčku, pokud ji refinancují u Zonky. 

"Přestože jsme během roku hodně vyrostli a stali se v podstatě bankou, nechceme se chovat jako banka, a nechceme tak ani komunikovat. Proto jsme zavrhli obvyklou formu zlevňovací kalkulačky, která nikoho nebaví, nepřináší emoce a používá ji každý, a vymysleli opravdu stroj, který vydává zvuk a se kterým půjdeme za lidmi," uvedla před investory Tvarůžková. U každého stroje bude obsluha ze Zonky, která ho lidem předvede. Kromě plánované roadshow po velkých městech může podle Tvarůžkové stroj zavítat i tam, kde si ho někdo objedná. 

"Nechceme dělat klasickou marketingovou komunikaci, ale chceme budovat komunitu, proto musíme naši nabídku odprezentovat přímo mezi lidmi. Tam jsou příběhy, které stojí za každou půjčkou a které nás zajímají," tvrdí zakladatelka Zonky.

Zonky se podle ní během uplynulého roku personálně hodně rozrostla, jen za poslední měsíc přijala 23 lidí. Podle Tvarůžkové to odpovídá rostoucímu zájmu ze strany zákazníků i investorů. "Podle studie Millward Brown máme šanci dosáhnout na dvě procenta trhu spotřebitelských úvěrů, což je na firmu, která vznikla před rokem, docela ambiciózní cíl," uvedla Tvarůžková. Z fáze služby pro "early adopters" by se Zonky podle jejích slov chtěla nyní posunout k "early mass", tedy širšího publika.

Zákazníky Zonky jsou podle ní takzvaní noví Češi - lidé relativně konzervativní, ale současně otevření novým věcem, kteří rádi zkouší věci, co jim přijdou zajímavé, rádi se učí a chtějí se ještě ve svém životě někam posunout. "Jsme otevření, ale nechceme půjčovat liem, kteří už jsou zadluženi a další půjčka by jim z jejich situace nepomohla, nechceme je tahat dolů," uvedla Tvarůžková s tím, že problém se splácením zatím mají jen čtyři dosavadní klienti Zonky, tedy ani ne půl procenta. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy