2Fresh
Zoot
Něco k Vánocům
- Online
- 4843
Klient | Zoot |
---|---|
Značka | Zoot |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
V pondělí 7. listopadu odstartovala druhá fáze e-shopu s oblečením Zoot, která nabízí v Česku a na Slovensku něco k vánocům. Poprvé v historii vypsal Zoot tendr na kreativní agenturu. "Dosud vznikaly všechny kampaně Zootu interně, ale kvůli růstu jsme hledali nový pohled zvenku a dlouhodobého partnera k definici značky. Digitální agentura 2Fresh přinesla vítězný nápad i přístup skrze human-centered design, který je nám velmi blízký," vysvětluje marketingová ředitelka Zootu Pavlína Louženská. Human-centered design je založený na výzkumu mezi koncovými zákazníky, zkoumajícím, jak by měla komunikace vypadat.
Z uživatelského výzkumu tak vyšla i idea kampaně Zoot. Něco k Vánocům, kterou agentura 2Fresh vytvořila ve spolupráci s interním týmem Zootu. "Výzkum se dotazoval lidí, co chtějí k vánocům, přičemž nejčastější odpověď začínala slůvkem něco. Něco na sebe, něco praktického, něco na zahřátí," tvrdí kreativní ředitel 2Fresh Tomáš Urbánek.
Výzkum dále rozhodl mezi dvěma různými verzemi televizních spotů a byl stěžejní pro kreativu i účast agentury v tendru: "Do tendru chodíme, jen když klient souhlasí s tím, že uděláme výzkum, a je ochotný s námi úzce spolupracovat," prohlašuje account directorka 2Fresh Markéta Freiwilligová.
Komentáře