Vlastní tvorba
Zoot
#proctonezkusit
- Online
- 1288
Klient | Zoot |
---|---|
Značka | Zoot |
Obor | Oblečení, móda |
Online obchod s módou Zoot spustí v Česku, na Slovensku a v Rumunsku kampaň #proctonezkusit, do níž zapojí i bloggery a populární tváře. Podpora kampaně poběží ve výdejnách Zootu, na online bannerech i na sociálních sítích. Na webu firmy se objeví speciální inspirační stylingové kolekce a facebookové a instagramové stránky Zootu budou obsahovat výzvy v duchu claimu #proctonezkusit typu Zkuste si den bez telefonu, Jděte do práce bez make-upu a podobně. V ulicích Prahy by měla probíhat akce Rychlý hadry, kdy budou kolemjdoucí vyzýváni k výměně jejich oblečení za oblečení ze Zootu, a v případě, že to udělají, mohou si oblečení nechat.
Zoot do kampaně zapojil i hvězdičky jako Berenika Kohoutová, Kristýna Boková, Hugo Toxx a další, které si v jejím rámci oblečou outfity, jež běžně nenosí. Výstupem budou fotky a rozhovory, které se objeví na webu a v novém čísle časopisu Zoot.
„U každé kampaně se snažíme o přesah do běžného života. Primárním cílem té aktuální je představit koncept našich Výdejen radosti a více přiblížit jejich fungování,“ tvrdí marketingová manažerka Zootu Pavlína Louženská.
Komentáře