upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Zoot.cz
Šťastné a měkké

Klient Zoot.cz
Značka Zoot.cz
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Do konce roku poběží vánoční 360° kampaň Zootu, jejímž hlavním tématem jsou měkké dárky. Kampaň odstartovala 7. listopadu. Zoot hodlá coby online prodejce módy zbourat "zažité mýty o tom, že měkké dárky se netěší takové oblibě jako ty tvrdé". "Kampaň poběží ve všech kanálech relevantních pro naši cílovou skupinu. Kromě televizních spotů vznikla i speciální webová stránka Šťastné a měkké, kde bude postupně během listopadu k vidění veškerý obsah týkající se vánoční kampaně, jako například top měkké dárky vybrané bloggery a youtubery, videa radící, jak zabalit měkké dárky, speciální nákupní akce a další. Ve vybraných městech, kde máme výdejny, potkají zákazníci během listopadu a prosince náš pop-up dárkový kontejner, kde seženou měkké dárky," říká Pavlína Louženská, marketingová ředitelka Zoot.cz.

Dva vánoční příběhy v podobě animovaných spotů vyzdvihují hlavní benefity nákupu měkkých dárků online. V Česku poběží spoty v televizních stanicích Prima, Prima Cool, Prima Zoom, Prima Love, TV Barrandov, Óčko, Óčko Gold a na Slovensku v TV Markíza a TV Doma.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy