upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Zoot
#Zazitveci

Klient Zoot.
Značka Zoot
Obor Oblečení, móda
Režisér Marek Štifter

Zoot.cz spustil 1. září třistašedesátistupňovou podzimní kampaň, v níž zdůrazňuje, že není důležité, co máte na sobě, ale co v tom zažijete. Kromě Česka bude běžet i na Slovensku během září a října. „Klademe důraz na to, aby kampaň běžela opravdu ve všech kanálech, které jsou relevantní pro naší cílovou skupinu. Od televizních spotů přes spolupráci s bloggery až po guerillovou kampaň. Vše propojíme i s obsahem našeho časopisu, který hraje v komunikaci kampaně důležitou roli,“ říká marketingová ředitelka Zoot.cz Pavlína Louženská.

Do kampaně Zoot zapojí i dobročinný projekt Dobro, který v takzvaných Výdejnách radosti nabídne recyklační kontejnery. Na sociální sítích proběhne soutěž Chci #zazitveci, kde Zoot denně věnuje oblečení jednomu z účastníků. Současně fanoušky vyzve, aby na sociálních sítích sdíleli svoje vlastní zážitky s oblečením pod hashtagem #zazitveci – ty se následně díky technologickému řešení agentury Apploud zobrazí na webu obchodu.

„Chceme, aby každý touchpoint mluvil jazykem kampaně. Ať už to je web, tašky, které si zákazníci odnesou z výdejen, nebo spolupráce s youtubery,“ vysvětluje Pavlína Louženská.   

Tři příběhy vypráví o intenzivních zážitcích, kde hlavní protagonisté přišli o oblečení. Dva spoty jsou věnované ženám a jeden mužům, na které chce Zoot v následujících měsících zaměřit. Komunikace navazuje na spoty To nejlepší zažíváme svlečení, které Zoot využíval tento a minulý rok. Kreativu kampaně vytvořil Zoot in-house pod vedením Barbory Pilné. Televizní spoty potom opět natočil Marek Štifter.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy