Black Apple, Ponyhouse
Zuno
Biker
- Online
- 825
Klient | Zuno Bank |
---|---|
Mediální agentura | Zaraguza, ZenithOptimedia |
Značka | Zuno |
Obor | Finanční služby |
Web | https://www.zuno.cz/biker/pujcka/ |
Online banka bez fyzických poboček začala oslovovat komunity. První ze série těchto kampaní je zaměřená na komunitu bikerů. Poběží od června až do října a je součástí pestřejší mozaiky podobně laděných kampaní, které přijdou brzy po ní. Hlavním komunikačním kanálem je microsite, kterou podpoří bannerová reklama a aktivity v oblasti PR a sociálních médií. Banka na kampani spolupracuje s českým magazínem Velo a slovenským časopisem Biker.
Hrdinou kampaně je Zuno Rider, mladý muž, který se "v rámci svého rebelského chování rozhodne neplatit poplatky bance a raději tyto peníze investuje do svého kola". První část kampaně je zaměřena na běžný účet a debetní kartu, následovat bude půjčka a mobilní aplikace. Cílem je zdůraznit, že ve srovnání s konkurencí lze ušetřit za bankovní poplatky. "Důležité v komunikaci bylo dodržet bikerský jazyk. Jednoduchou myšlenku vyjádřit tak, aby to cílová skupina pochopila. Myslím, že se nám to podařilo," prohlásil Martin Hanula, který se v Zunu stará o web a uživatelská rozhraní.
Komentáře