Gunpowder, Vlastní tvorba
Zuno
Na rovinu
- Televize
- 1769
Klient | Zuno |
---|---|
Značka | Zuno |
Obor | Finanční služby |
Online banka Zuno spouští další kampaň v rámci svého reklamního konceptu Na rovinu, ve kterém vystupuje tým marketérů známý z předešlých spotů. Tentokrát jsou podle zástupců banky tématem "klišé lákající na úsporu peněz při refinancování". "Cílem nové kampaně je, aby se klienti kriticky zamysleli nad podmínkami, které jim jednotlivé banky nabízejí u úvěrů," tvrdí Ewa Golińská, marketing expert online banky Zuno.
Kampaň startuje 5. října a poběží celý podzim, vytvořil ji interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder. Její součástí je spot na TV Nova, Óčku, TV Prima a TV Barrandov, podpořený bannery, PPC a Facebookem. Děj spotu se odehrává na obědě v jídelně, kde se kreativci zamýšlejí nad tím, jak lidem sdělit, že můžou ušetřit na staré půjčce.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovalo v polovině roku 2011 Česko. Patří mezi první online banky působící v regionu střední a východní Evropy.
Komentáře