Zaraguza
Zuno
Retro je super, ale ne v bankovnictví
- Televize
- 4660
Klient | Raiffeisen Bank International |
---|---|
Značka | Zuno |
Obor | Finanční služby |
Art director | Stano Bagin, Andrej Znášik, Martin Klementis |
Creative director | Michal Pastier |
Copywriter | Michal Pastier, Katarína Popracová, Mirka Biel Kasanická, Katarína Ďuricová |
Account manager | Karína Mieresová |
"Online" banka Zuno, člen skupiny Raiffeisen Bank International, zahajuje kampaň s cílem změnit vnímání banky na českém trhu. Zuno se nyní profiluje jako banka nabízející plnohodnotné služby pro všechny. Kampaň začíná 12. června a potrvá do srpna.
Koncept je založen na sdělení Retro je super, ale ne v bankovnictví, protože dlouhé fronty v bankách nebo zpoplatněné služby za něco, co mohou mít lidé zdarma, patří do minulosti. V bance Zuno lze vše vyřídit přes internet nebo mobil. Hlavní postavou kampaně je Bruno, který ukazuje rozdíly mezi zastaralým a novým přístupem bank. Reklamní kampaň také poukáže na bankovní služby, které staré banky nenabízejí.
„Cílem je banku Zuno ukázat jako nedílnou součást každodenního života, který je již do velké míry spojený s internetem. Chceme také zdůraznit, že Zuno není jen bankou pro úzkou skupinu lidí, ale zkrátka úplně pro všechny,“ říká Alina Agurida, ředitelka marketingu a komunikace v Zuno. „Připravili jsme několik vtipných retro ukázek z 80 a 90. let, kterými chceme pobavit a zapojit lidi do naší kampaně. Zákazníkům budeme i nadále dokazovat, že platí naše motto Less bank, more life.”
Celá kampaň probíhá současně v Česku i na Slovensku. Její hlavní součástí jsou televizní spoty, videa na YouTube, internetová a venkovní reklama, Facebook a další sociální sítě. Koncept, kreativa a exekuce je dílem české a slovenské pobočky agentury Zaraguza, nákup médií měla v obou zemích na starosti ZenithOptimedia, PR zajišťuje v Česku Havas PR a na Slovensku Dynamic Relations.
Komentáře