Zaraguza
Zuno
Stop vysokým úrokům
- Online
- 2946
Klient | Zuno Česká republika |
---|---|
Značka | Zuno |
Obor | Finanční služby |
Banka Zuno startuje 13. ledna kampaň v Česku a na Slovensku, na produktovou novinku - refinancování půjček mladších než 1 měsíc. Ústředním prvkem kampaně je logotyp Stop vysokým úrokům. Reklamní spoty v délce 15 a 25 sekund poběží na stanicích Nova, Nova Cinema a Fanda. Kampaň bude taktéž podpořena online bannery PPC a CRM v trvání od 13. ledna do 2. února.
„Lidé už nemusí čekat tři měsíce, po které je standardně nutné půjčku splácet před tím, než ji mohou přenést do jiné banky. V Zuno navíc nabízíme jen tři úrokové sazby, s kterými klient vždy ví, jakou nabídku dostane," uvedl marketingový šéf banky Bohdan Fedor. Úroková sazba v Zunu začíná na 6,9 %. Za refinancování se nemají platit žádné skryté poplatky, pokud předchozí banka požaduje poplatek za předčasné splacení úvěru, Zuno klientům půjčí peníze na vyrovnání této dlužné částky.
Kampaň připravila Zaraguza Digital, reklamní agentura, která se Zunem spolupracuje od května 2013. Nákup mediálního prostoru provedla ZenithOptimedia. Tato kampaň je poslední retro kampaní Zuna. Od 1. února banka připravuje další novinky a zcela novou kampaň.
Rozhodnutí přišlo krátce po nástupu nového ředitele Zuna pro Česko, od ledna 2014 se jím místo Miloše Matuly stal Peter Lakata (na snímku vlevo) jako takový je přímo odpovědný generálnímu řediteli celé banky, Noru Oyvindu Oanesovi (na snímku vpravo). Lakata je zároveň od listopadu 2013 ředitelem marketingu a obchodu Zuna pro Česko a Slovensko, do jeho gesce spadají oddělení marketingu vedené od prosince 2013 Bohdanem Fedorem, obchodu, produktového managementu, elektronického bankovnictví a CRM.
Komentáře