Gunpowder, Vlastní tvorba
Zuno
Velký dárkový test
- Online
- 2496
Klient | Zuno |
---|---|
Značka | Zuno |
Obor | Finanční služby |
Web | https://www.zuno.cz/landing/vanocni-darek/ |
Online banka Zuno spustila v prosinci vánoční kampaň, v jejímž rámci bude za žádost o půjčku, refinancování nebo za založení účtu dávat cestovní poukaz v hodnotě 100 eur. Ten může získat každý, kdo v Zuno požádá o otevření účtu v české měně během prosince a do konce ledna zaplatí platební kartou alespoň 300 Kč. Dárek se dá získat i k žádosti o půjčku či refinancování.
Vánoční kampaň Zuno poběží celý prosinec. Její součástí je deseticteřinový sponzorský odkaz, ve kterém zpívají herci z právě probíhající série reklam banky. Spot bude nasazen od 7. do 20. prosince v televizích Nova a Prima. Kampaň podpoří reklama na YouTube, online bannery, PPC a Facebook. Koncept vánoční kampaně vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturou Gunpowder.
„V rámci vánoční kampaně také spouštíme online hru Velký dárkový test, ve které si hráč otestuje svou vánoční empatii a zjistí, zda umí vybrat ty správné dárky. Hra je založena na interakci s našimi hlavními hrdiny z reklam,“ říká marketingová expertka Zuno Zuzana Nemčeková.
Komentáře