Vlastní tvorba
Zuno
Žádná klišé, řekneme to narovinu
- Televize
- 1623
Klient | Zuno Bank |
---|---|
Značka | Zuno |
Obor | Finanční služby |
Online banka Zuno zahajuje repositioning značky a uvádí nový kreativní koncept s redesignovaným produktem. Cílem nové reklamní kampaně je odlišit se od komunikace jiných bank a ukázat, že i banky mohou komunikovat otevřeně a transparentně. Nové spoty si chtějí utahovat z obvyklých klišé v reklamách, jako jsou například úspěšní lidé s drahými auty, šťastná rodina, na kterou padají peníze z nebes, nebo roztomilá zvířátka.
Kampaň startuje 17. března a reklamní spoty poběží na Nově, Óčku, Primě a na Barrandov. Podpoří ji online bannery, citylighty ve vybraných městech, PR a komunikace na sociálních sítích. Kampaň vytvořil interní tým banky Zuno ve spolupráci s agenturami Gunpowder (kreativita a režie spotu), Ponyhouse (content marketing) a Black Apple (public relations).
Komentáře