upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Peppermint Digital

BeBe Dobré ráno
BeBe Dobré Ráno a ZOOT uvádí dopolední radosti

Klient Mondelez International
Značka BeBe Dobré ráno
Obor Potraviny
Produkce SunnyJim & Friends

Značka sušenek BeBe Dobré ráno se v aktuální kampani spojila s internetovým obchodníkem s módou Zoot. V nových videospotech, na jejichž realizaci se podílí česká youtuberka Makyna016 a slovenská moderátorka Soňa Skoncová, brandy ukazují, jak si užít ideální dopoledne spojením jídla a nakupování. Kampaň je viditelná zejména v online prostoru, na YouTube, sociálních sítích a kanálech influencerů i obou značek. Kampaň připravila agentura Peppermint digital, která na spotech spolupracovala s produkcí SunnyJim & Friends. Součástí je i spotřebitelská loterie s hlavní výhrou péče módního stylisty společně s poukazy na oblečení ze Zoot. 

Kampaň cílí především na městské ženy zaměřené na moderní životní styl. "Sušenky BeBe Dobré ráno zde vystupují jako vhodný začátek dne či osvěžení kdykoliv v jeho průběhu. Zoot vše doplňuje zážitkem spojeným s nakupováním módních outfitů či doplňků. Přestavuje přitom svěží značku s výborným povědomím, která oslovuje naše spotřebitele. Spojení našich dvou značek je atypické, ale jsme přesvědčeni, že právě takové spojování má v našem oboru nejzajímavější potenciál zasáhnout spotřebitele," uvedla Veronika Demčíková, manažerka značky BeBe Dobré ráno.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy