Vlastní tvorba
Brit Care
Nové receptury Brit Care
- Televize
- 2020
Klient | Vafo Praha |
---|---|
Značka | Brit Care |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Vafo Praha, český výrobce krmiv značky Brit pro domácí zvířata, navazuje na svou letošní kampaň Brit Happy Together. Podzimní část kampaně je na rozdíl od imagové jarní části produktově zaměřena na inovovanou řadu pro psy Brit Care.
Televizní spot, jehož koncept vznikl interně za konzultační a produkční podpory freelancerů, poběží do poloviny prosince na televizních kanálech Barrandov, Barrandov Plus, Kino Barrandov, ČT2, ČT Sport, Prima, Prima Cool, Prima Love a Prima Zoom. Kampaň se dále objeví i na internetu. Kromě reklamy na sociálních sítích Facebook a YouTube půjde o PPC kampaň a bannerovou spolupráci s lifestylovými servery, jako je Kafe.cz, Chytrážena.cz nebo Toprecepty.cz.
Obsah spotu vznikl v rámci soutěže pro fanoušky značky. Videa natočená se zaměstnanci byla šířena na sociální síti Facebook, YouTube a na chovatelských webech. Vyzývala české chovatele zvířat, aby natočili svá videa, prostřednictvím facebookové aplikace získali možnost vyhrát krmivo, a stali se tak součástí reklamního spotu značky Brit.
Komentáře