Leo Burnett
Cannes Predictions
Rukojmí
- Online
- 4893
Klient | Leo Burnett |
---|---|
Značka | Cannes Predictions |
Obor | Různé |
Web | http://cannespredictions.cz/ |
Další kampaň s motivem únosu a držení rukojmí ve tmě spustila letos v Česku po Tipsportu a jeho reklamním partnerovi Studenta Media také agentura Leo Burnett Praha z komunikační skupiny Lion Communications. Zatímco Tipsport "věznil" nadějné IT studenty, Leo Burnett zajala canneské lvy. Kampaň propaguje její vlastní tipovací soutěž Cannes Predictions, kterou tato reklamní síť pořádá globálně s tím, že každá její pobočka si sama vytváří klíčový vizuál a vlastní promo. Účastníci soutěže mají za úkol co nejpřesněji uhádnout budoucí vítěze mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions na základě předvýběru sestaveného lidmi z Leo Burnett. Hlasovat pro vítězné práce je možné od 7. do 17. června, vlastní festival proběhne ve dnech 18. až 25. června.
Komentáře