upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Cannes Predictions
Rukojmí

Klient Leo Burnett
Značka Cannes Predictions
Obor Různé
Web http://cannespredictions.cz/

Další kampaň s motivem únosu a držení rukojmí ve tmě spustila letos v Česku po Tipsportu a jeho reklamním partnerovi Studenta Media také agentura Leo Burnett Praha z komunikační skupiny Lion Communications. Zatímco Tipsport "věznil" nadějné IT studenty, Leo Burnett zajala canneské lvy. Kampaň propaguje její vlastní tipovací soutěž Cannes Predictions, kterou tato reklamní síť pořádá globálně s tím, že každá její pobočka si sama vytváří klíčový vizuál a vlastní promo. Účastníci soutěže mají za úkol co nejpřesněji uhádnout budoucí vítěze mezinárodního reklamního festivalu Cannes Lions na základě předvýběru sestaveného lidmi z Leo Burnett. Hlasovat pro vítězné práce je možné  od 7. do 17. června, vlastní festival proběhne ve dnech 18. až 25. června.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy