Vlastní tvorba
Česká bankovní asociace
Bezpečné banky / Petr Vacek, Tereza Dočkalová
- Televize
- 1540
Klient | Česká bankovní asociace |
---|---|
Značka | Česká bankovní asociace |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Yekot Film |
Web | https://www.bezpecnebanky.cz |
Česká bankovní asociace spouští novou televizní kampaň zaměřenou na kyberbezpečnost. Herci Petr Vacek a Tereza Dočkalová v krátkých příbězích představují nejčastější chyby, kterých se lidé dopouštějí v online prostředí a díky nimž mohou přijít o peníze na bankovních účtech. Spoty budou k vidění na kanálech ČT2 a skupiny Nova od poloviny srpna do poloviny září. Byly vytvořeny ve spolupráci s produkční agenturou Yekot Film.
Po loňské kampani s youtubery, která cílila především na nejmladší generaci, se letošní kampaň obrací i na generaci 30+. Náměty scénářů tvoří čtyři nejčastější chyby uživatelů internetu – podceňované zabezpečení mobilních telefonů, nedostatečná ochrana citlivých údajů, špatná identifikace podvodných webových stránek/e-shopů a otevírání nevyžádaných emailů (phishing).
"Rozhodli jsme tato témata zpracovat do komických scének probíhajících v šatně herců mezi filmovým natáčením. Věříme, že témata spotů budou lépe zapamatovatelná i díky bláznivým kostýmům z říše fauny a flóry, se kterými nenásilně pracuje i dějová linka," vysvětlil Tomáš Hládek, odborník na kyberbezpečnost ČBA.
Diváci videa takémohou zhlédnout i na webu, kde jsou uvedeny i základní informace o tom, co uživatelům v on-line prostředí reálně hrozí, jak si zabezpečit svůj počítač a mobilní telefon, nebo si mohou vyzkoušet své znalosti o kyberbezpečnosti ve speciálním kvízu.
Komentáře