upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Česká bankovní asociace
Bezpečné banky / Petr Vacek, Tereza Dočkalová

Klient Česká bankovní asociace
Značka Česká bankovní asociace
Obor Finanční služby
Produkce Yekot Film
Web https://www.bezpecnebanky.cz

Česká bankovní asociace spouští novou televizní kampaň zaměřenou na kyberbezpečnost. Herci Petr Vacek a Tereza Dočkalová v krátkých příbězích představují nejčastější chyby, kterých se lidé dopouštějí v online prostředí a díky nimž mohou přijít o peníze na bankovních účtech. Spoty budou k vidění na kanálech ČT2 a skupiny Nova od poloviny srpna do poloviny září. Byly vytvořeny ve spolupráci s produkční agenturou Yekot Film.

Po loňské kampani s youtubery, která cílila především na nejmladší generaci, se letošní kampaň obrací i na generaci 30+. Náměty scénářů tvoří čtyři nejčastější chyby uživatelů internetu – podceňované zabezpečení mobilních telefonů, nedostatečná ochrana citlivých údajů, špatná identifikace podvodných webových stránek/e-shopů a otevírání nevyžádaných emailů (phishing).

"Rozhodli jsme tato témata zpracovat do komických scének probíhajících v šatně herců mezi filmovým natáčením. Věříme, že témata spotů budou lépe zapamatovatelná i díky bláznivým kostýmům z říše fauny a flóry, se kterými nenásilně pracuje i dějová linka," vysvětlil Tomáš Hládek, odborník na kyberbezpečnost ČBA.

Diváci videa takémohou zhlédnout i na webu, kde jsou uvedeny i základní informace o tom, co uživatelům v on-line prostředí reálně hrozí, jak si zabezpečit svůj počítač a mobilní telefon, nebo si mohou vyzkoušet své znalosti o kyberbezpečnosti ve speciálním kvízu. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy