upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Young & Rubicam

Česká spořitelna
Neratov

Klient Česká spořitelna
Značka Česká spořitelna
Obor Finanční služby
Web https://www.dokazemevic.cz/cs/velke-pribehy/neratov

Česká spořitelna v předvánočním čase připravila integrovanou kampaň s tematikou obce Neratova, která je dalším pokračováním kampaně Když ve vás někdo věří, dokážete víc. Místo v Orlických horách dostalo díky myšlence faráře Josefa Suchára a jeho podporovatelů novou podobu a nový smysl. Integrovaná kampaň vznikla v agentuře Young&Rubicam s cílem, aby Neratov mohli lidé opravdu zažít, v reálném čase, na jakémkoli místě. Kromě televizního spotu vyprávějícím ve zkratce příběh Neratova, vznikla webová stránka, která interaktivním způsobem provádí návštěvníka obcí, od historie až po současnost, včetně oživlých fotografií.

Za 26 let budování se stal Neratov místem, kde žijí lidé s mentálním postižením plnohodnotný život a jsou zcela integrovaní do společnosti. Česká spořitelna je dlouhodobým podporovatelem obce Neratov, proto se rozhodla tento příběh lidského odhodlání, soucitu a víry v potenciál slabších, přinést ve své vánoční kampani.

Příběh obce zprostředkoval také citylight umístěný v jednom z pražských nákupních center, který přinášel živé vysílání z chráněné neratovské dílny. Jeho prostřednictvím si mohli kolemjdoucí objednat dárek vyrobený zdejšími hendikepovanými obyvateli. Toto médium fungovalo současně jako pozvánka ke sledování několikadenního live přenosu z Neratova, který oslovil prostřednictvím sociálních sítí jen během prvních 3 dnů neuvěřitelný million lidí. Každý den bylo vysílání moderované (Míra Hejda a Zorka Hejdová) a pokaždé mělo jiné téma přinášející nový pohled na místo, které ještě před 26 lety zelo prázdnotou.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy