Vlastní tvorba
Český rozhlas Vltava
Umění slyšet
- Tisk
- 2206
Klient | Český rozhlas |
---|---|
Značka | Český rozhlas Vltava |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Creative director | Jiří Haramul, Lenka Pitronová |
Grafika/ilustrace | Adéla Knajzlová, Jakub Šolín |
Fotograf/ka | Khalil Baalbaki, Lenka Hatašová |
Web | http://www.rozhlas.cz/vltava/posluchaci |
Veřejnoprávní Český rozhlas spouští druhou část své kampaně k programu stanice klasické hudby Vltava, plánovanou na druhou polovinu února až konec března. První fáze, která představila vybrané posluchače stanice, proběhla v prosinci a v lednu.
„V první, prosincové fázi kampaně jsme se rozhodli představit skutečné posluchače stanice Vltava. Nyní na ni navážeme druhou částí, kdy některé z posluchačů zobrazujeme v reálném prostředí, tedy tam, kde svoji oblíbenou stanici a její pořady poslouchají. Hudbu, mluvené slovo, rozhlasové hry a kulturní přehled vyjadřují ilustrace v pozadí vizuálu,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí marketingového oddělení Českého rozhlasu. Ten vedl kreativní tým kampaně, jež vznikla inhouse a využije print, outdoor a online včetně sociálních sítí.
Pro první fázi kampaně nafotil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki posluchače stanice Vltava, kteří také prozradili, proč si Vltavu oblíbili a co na ní mají nejraději. Součástí vizuálu s jejich tvářemi bylo vždy také jméno, povolání a vyjádření ke stanici Vltava. S jejich příběhy a oblíbenými pořady se je možné seznámit na webu.
Ve druhé fázi byli oslovení posluchači zasazeni do prostředí, kde rozhlas nejčastěji poslouchají. Svět fantazie a pohody, ve kterém se díky poslechu Vltavy ocitají, výtvarně ztvárnila ilustrátorka Barbora Olmrová. fotografovala Lenka Hatašová.
Komentáře