upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Český rozhlas Vltava
Umění slyšet

Umění slyšet
Klient Český rozhlas
Značka Český rozhlas Vltava
Obor Média, vydavatelství, marketing
Creative director Jiří Haramul, Lenka Pitronová
Grafika/ilustrace Adéla Knajzlová, Jakub Šolín
Fotograf/ka Khalil Baalbaki, Lenka Hatašová
Web http://www.rozhlas.cz/vltava/posluchaci

Veřejnoprávní Český rozhlas spouští druhou část své kampaně k programu stanice klasické hudby Vltava, plánovanou na druhou polovinu února až konec března. První fáze, která představila vybrané posluchače stanice, proběhla v prosinci a v lednu.

„V první, prosincové fázi kampaně jsme se rozhodli představit skutečné posluchače stanice Vltava. Nyní na ni navážeme druhou částí, kdy některé z posluchačů zobrazujeme v reálném prostředí, tedy tam, kde svoji oblíbenou stanici a její pořady poslouchají. Hudbu, mluvené slovo, rozhlasové hry a kulturní přehled vyjadřují ilustrace v pozadí vizuálu,“ uvedl Jiří Haramul, vedoucí marketingového oddělení Českého rozhlasu. Ten vedl kreativní tým kampaně, jež vznikla inhouse a využije print, outdoor a online včetně sociálních sítí.

Pro první fázi kampaně nafotil fotograf Českého rozhlasu Khalil Baalbaki posluchače stanice Vltava, kteří také prozradili, proč si Vltavu oblíbili a co na ní mají nejraději. Součástí vizuálu s jejich tvářemi bylo vždy také jméno, povolání a vyjádření ke stanici Vltava. S jejich příběhy a oblíbenými pořady se je možné seznámit na webu.

Ve druhé fázi byli oslovení posluchači zasazeni do prostředí, kde rozhlas nejčastěji poslouchají. Svět fantazie a pohody, ve kterém se díky poslechu Vltavy ocitají, výtvarně ztvárnila ilustrátorka Barbora Olmrová. fotografovala Lenka Hatašová.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy