upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Clever Monitor
A marketéři nebudou mít co žrát!

Klient Clever Monitor
Značka Clever Monitor
Obor Média, vydavatelství, marketing
Režisér Janek Cingroš
Copywriter Petr Chlup, Janek Cingroš

Agentura Clever Monitor upozorňuje novou kampaní, s využitím variace na jednu z hlášek z filmu Pelíšky, na svůj nový produkt, marketingovou retenční platformu Clever AIM, kterou uvede na trh v červnu. Platforma má díky umělé inteligenci zefektivňovat a zjednodušovat správu a řízení marketingových aktivit.

Kampaň má především na sociálních sítích oslovit digitální marketéry, na které je primárně cílena. Sestává ze dvou videí, první je teaser. "Následuje video, které popisuje denní rutinu digitálních marketérů. Právě tu umělá inteligence brzy nahradí, přičemž některé úkony plně zautomatizuje," prohlašuje marketingový ředitel Clever Monitoru Petr Chlup. Video vytvořilo filmové studio Flamesite, které při jeho tvorbě vycházelo ze scénáře Petra Chlupa a Janka Cingroše. Cingroš spoty také režíroval.

"Marketingová kampaň byla vytvořena s vědomím, jak těžké je zaujmout specifickou cílovou skupinu marketérů a management větších firem. Z tohoto důvodu jsme sáhli po netradiční variantě, která vzbuzuje emoce. Navíc nabízí otázku, zda budou mít marketéři po nástupu umělé inteligence pořád práci. Odpověď je prostá. Budou. Clever Monitor jim ale pomůže zautomatizovat marketingové aktivity a ušetří v průměru až 63 % času, který mohou věnovat důležitějším úkolům,“ je přesvědčen Chlup.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy