upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Symbio Digital

ČSOB Pojišťovna
O čem spolu nemluvíme

Klient ČSOB Pojišťovna
Značka ČSOB Pojišťovna
Obor Finanční služby
Web http://www.pojisteni-maminka.cz

Novou online kampaň zaměřenou na ženy ve věku od 25 do 35 let spustila na svých facebookových stránkách ČSOB Pojišťovna. Kampaň je podle pojišťovny postavená na videích reálných párů, které před kamerou mluví o tom, co jim na sobě vadí a zda spolu chtějí mít děti. Na videa má navázat série článků, fotografií a dalšího obsahu, s cílem přiblížit problémy, jež mohou páry potkat při zakládání rodiny. 

ČSOB Pojišťovna chce touto kampaní propagovat Pojištění pro ženy a Pojištění pro muže, a navíc nabídnout cílové skupině žen pojištění Maminka. Tutéž cílovou skupinu má oslovit také nová microsite, která je součástí kampaně.

Kampaň poběží na Facebooku do poloviny června 2016. Po obsahové stránce ji realizovala digitální agentura Symbio, na správě a reklamním cílení se podílí další digitální agentura Stario. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy