upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

J. Walter Thompson

ČSOB Pojišťovna
Životní pojištění, jak ho neznáte

Klient ČSOB Pojišťovna
Značka ČSOB Pojišťovna
Obor Finanční služby

ČSOB Pojišťovna 1. dubna spustila novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem Životní pojištění, jak ho neznáte. Tím pokračuje nejen v konceptu Čekáme nečekané, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Pro komunikaci vybrala ČSOB Pojišťovna benefit v akční nabídce, a to pojištění hospitalizace, které nabídne klientům bezplatně při sjednání životního pojištění.

Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v nadlinkových kampaních společnosti v roce 2017.

Kampaň s podtitulem Životní pojištění, jak ho neznáte poběží do konce května. Využije televizních spotů na Nově a Primě, venkovní reklamy, internetových bannerů a videí na serverech (např. idnes.cz, seznam.cz, iHned.cz, Aktualne.cz a YouTube) a také materiálů v místě prodeje. 

První kampaň v novém celoskupinovém komunikačním konceptu Jindra a Jindra odstartovala 12. března a byla zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a navíc je úplně zdarma. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. Nyní se v něm představuje ČSOB Pojišťovna a bude využit i pro podporu CSR projektů. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy