J. Walter Thompson
ČSOB Pojišťovna
Životní pojištění, jak ho neznáte
- Televize
- 938
Klient | ČSOB Pojišťovna |
---|---|
Značka | ČSOB Pojišťovna |
Obor | Finanční služby |
ČSOB Pojišťovna 1. dubna spustila novou reklamní kampaň na podporu prodeje životního pojištění s podtitulem Životní pojištění, jak ho neznáte. Tím pokračuje nejen v konceptu Čekáme nečekané, který klientům prezentuje zejména ty benefity, jež by u pojištění nečekali, ale svým vizuálním ztvárněním zároveň navazuje na novou komunikační linku Skupiny ČSOB Jindra a Jindra. Pro komunikaci vybrala ČSOB Pojišťovna benefit v akční nabídce, a to pojištění hospitalizace, které nabídne klientům bezplatně při sjednání životního pojištění.
Hlavními tvářemi konceptu Jindra a Jindra, na němž se podílela agentura J. Walter Thompson, jsou herci Marie Doležalová a Marek Taclík. V komunikaci s pojišťovnou tento manželský pár doplňuje maskot ČSOB Pojišťovny fenka Bára, která se objevovala v nadlinkových kampaních společnosti v roce 2017.
Kampaň s podtitulem Životní pojištění, jak ho neznáte poběží do konce května. Využije televizních spotů na Nově a Primě, venkovní reklamy, internetových bannerů a videí na serverech (např. idnes.cz, seznam.cz, iHned.cz, Aktualne.cz a YouTube) a také materiálů v místě prodeje.
První kampaň v novém celoskupinovém komunikačním konceptu Jindra a Jindra odstartovala 12. března a byla zaměřena na účet od ČSOB, který klienty odmění za platbu kartou a navíc je úplně zdarma. Nový koncept bude využíván v rámci celé skupiny ČSOB. Nyní se v něm představuje ČSOB Pojišťovna a bude využit i pro podporu CSR projektů.
Komentáře