upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Praha

CzechTourism
Neměnil/a bych / Antonín Panenka, Magda Vašáryová, Viktor Preiss

Klient CzechTourism
Mediální agentura Magnas Media
Značka CzechTourism
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Web https://spolecnestoleti.cz/cs

CzechTourism pro oslavy stého výročí od založení samostatného Československa přichystal jednotnou marketingovou koncepci a kampaň, která odstartovala 2. května. Připravil jednotný marketingový koncept a logo, zajistil přípravu audio a videospotů, které budou ke zhlédnutí v televizi, rozhlase, na online kanálech a sociálních sítích. Agentura zároveň připravila webovou prezentaci oslav na adrese www.spolecnestoleti.cz, kde jsou k nalezení historické milníky Česka a Slovenska i oficiální akce, které budou připraveny během roku 2018 ve všech regionech. Interaktivní obsah bude připraven nejen pro návštěvníky webových stránek, ale i pro uživatele bezplatné aplikace, která kromě kalendáře událostí nabídne i interaktivní funkcionality.

 "V rámci tohoto meziresortního projektu bylo úkolem CzechTourism připravit jednotnou vizuální i obsahovou komunikaci všech subjektů zapojených do oslav. Cílem kampaně s výzvou "oslavme společné století" je poté vzbudit v Češích i Slovácích národní hrdost a sounáležitost, ale nikoliv patetickým nebo podbízivým způsobem. Tvářemi kampaně jsou významné české a slovenské osobnosti, jejichž profesní či osobní život je spjat s Českou i Slovenskou republikou. Využití konceptu žijících osobností namísto odkazu na historické osobnosti století jsme zvolili na základě odborného výzkumu, který jsme si před samotným zpracováním zadali," představila ideu kampaně ředitelka CzechTourism Monika Palatková.

Symbolem připravené marketingové kampaně jsou národní české a slovenské vlajky namalované na tvářích s dovětkem Neměnil/a bych Neměnil/s by som. Tvářemi kampaně jsou například fotbalista Antonín Panenka, herečka Emília Vašáryová, kardiochirurg Jan Pirk, modelka Taťána Gregor Brzobohatá, generálmajor vv Emil Boček nebo herci Viktor Preiss a Táňa Pauhofová, kteří jsou zároveň hlavními aktéry připravovaného televizního a radio spotu. Výběr jednotlivých osobností vznikl na základě širší diskuzní platformy jednotlivých resortů zapojených do letošních oslav.

Kampaň vznikla pro Česko a Slovensko a následně se bude prezentovat nejen v okolních zemích (Polsko, Německo, Francie), ale také v Rusku, USA či Velké Británii. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy