Oliver
Datomat
O2 Datomat
- Online
- 1343
Klient | O2 |
---|---|
Značka | Datomat |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Soft Pillow |
Režisér | Jan Chramosta |
Herec / herečka | Johny Machette, Teri Blitzen |
Web | https://www.datomat.cz/ |
Youtubeři Jonáš Čumrik a Tereza Hodanová, alias Johnny Machette a Teri Blitzen, se stali protagonisty další kampaně telekomunikačního operátora O2, která propaguje takzvaný Datomat: aplikaci, která má "běžné věci kolem vás proměnit na data navíc". Celý projekt stojí na tom, že uživatelé aplikace plní různé aktivity, za což získávají data.
Aplikaci propaguje online kampaň, jejíž základ tvoří reklamní spot s oběma youtubery. Kampaň vytvořila interní agentura O2 Oliver, spot režíroval Jan Chramosta v produkci Soft Pillow.
Pro O2 nejde zdaleka o první spolupráci s těmito youtubery. S oběma loni natočila například svůj vánoční spot, s Čumrikem pak dělala i svou zimní kampaň na roamingovou nabídku.
Komentáře