Renegadz
Dvořákova Praha
Dvořákova Praha 2018
- Televize
- 6158
Klient | Dvořákova Praha |
---|---|
Mediální agentura | Medea |
Značka | Dvořákova Praha |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Procoma |
Režisér | Jakub Křen |
Art director | Zdeněk Hejda |
Creative director | Joseph Ali Tehranian |
Kampaň mezinárodního hudebního festivalu Dvořákova Praha vstoupila do své závěrečné fáze. Spolu s venkovní a online komunikací nasadil festival i televizní spot. Spot poběží od konce srpna v České televizi a také jako online reklama na YouTube a sociálních médiích. Připravila jej stejně jako celou podobu kampaně agentura Renegãdz.
"Letošní rok je rokem oslav. Slavíme výročí republiky a tím pádem se sluší připít i na jednoho z našich nejznámějších skladatelů, na Antonína Dvořáka," uvedla k výběru konceptu Klára Bumbálková, marketingová ředitelka festivalu. "Do spotu jsme vybírali osobnosti, které stejně jako Antonín Dvořák svou profesí a tvorbou přesahují hranice naší země," dodala Kamila Tehranian z agentury Renegãdz.
Komentáře