upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Renegadz

Dvořákova Praha
Dvořákova Praha 2018

Klient Dvořákova Praha
Mediální agentura Medea
Značka Dvořákova Praha
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Procoma
Režisér Jakub Křen
Art director Zdeněk Hejda
Creative director Joseph Ali Tehranian

Kampaň mezinárodního hudebního festivalu Dvořákova Praha vstoupila do své závěrečné fáze. Spolu s venkovní a online komunikací nasadil festival i televizní spot. Spot poběží od konce srpna v České televizi a také jako online reklama na YouTube a sociálních médiích. Připravila jej stejně jako celou podobu kampaně agentura Renegãdz. 

"Letošní rok je rokem oslav. Slavíme výročí republiky a tím pádem se sluší připít i na jednoho z našich nejznámějších skladatelů, na Antonína Dvořáka,"  uvedla k výběru konceptu Klára Bumbálková, marketingová ředitelka festivalu. "Do spotu jsme vybírali osobnosti, které stejně jako Antonín Dvořák svou profesí a tvorbou přesahují hranice naší země," dodala Kamila Tehranian z agentury Renegãdz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy