Triad Advertising
Evropa 2
Bavte se po svém s Evropou 2 / Leoš Mareš, Patrik Hezucký
- Tisk
- 4922
Klient | Lagardere Active ČR |
---|---|
Značka | Evropa 2 |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Produkce | Flux Films |
Režisér | Adam Vopička |
Fotograf/ka | Petr Kurečka |
Rádio Evropa 2 přichází s další kampaní, ve které vystupuje osvědčená moderátorská dvojice Ranní show – Leoš Mareš a Patrik Hezucký. Kampaň odstartuje začátkem června a jejím hlavním cílem je podpora image Evropy 2 jako hudebního a zábavného rádia pro mladé. Hlavní motto Bavte se po svém s Evropou 2 odkazuje na situace, kdy si lidé některé písničky přetextovávají podle toho, jak jejich slova skutečně slyší. Kreativa pochází od Triad Advertising.
V rámci mediálního plánování bylo využito komplexního mediamixu se zastoupením printu (nakladatelství Burda Praha, Bauer Media Praha, CNC, Mafra, VLM atd.), televize (TV Nova, ČT, TV Prima, TV Barrandov), OOH nosičů (bigboardy, billboardy), internetu i kinoreklamy (multiplexy CinemaCity a CineStar). Kampaň využívá i sociální média (například Facebook) a vlastní cross-promotion.
"Kampaň je postavena na emocích a připomíná situace, které každý z nás dobře zná. Komu se někdy nestalo, že slyšel písničku, která se mu líbila, ale její text si zpíval jinak, než zní v originále? Tahle situace je blízká i Evropě 2, protože jsme rádio, které posluchače nejen baví, ale hlavně se baví s nimi," uvedl Pavel Renčín, ředitel marketingové komunikace Lagardere Active ČR.
Stejně jako v podzimní kampani Guruové českého éteru i tentokrát v kampani vystupují moderátoři Evropy 2, Leoš Mareš a Patrik Hezucký. "O Leošovi s Patrikem je známo, že si umějí udělat legraci i sami ze sebe, a Evropa 2 tradičně také vybočuje z konzervativní komunikace českých rádií, která se často odbyde jen tím, že se na billboard umístí velké logo. Chceme přinášet něco víc," dodává Lenka Maureryová, ředitelka Evropy 2.
Komentáře