upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Evropa 2
Vyladíme vnitřní vibrace / Leoš Mareš, Patrik Hezucký

Vyladíme vnitřní vibrace / Leoš Mareš, Patrik Hezucký
Klient Lagardere Active ČR
Značka Evropa 2
Obor Média, vydavatelství, marketing

Celoplošné rádio Evropa 2 provozovatele Lagardere Active ČR spouští novou kampaň, v níž tentokrát propaguje svou Ranní show s moderátorskou dvojici Leoše Mareše a Patrika Hezuckého. Kampaň startuje v listopadu a využívá především venkovní reklamu, tiskové tituly a vlastní selfpromotion kanály. Do její přípravy se vedle obou moderátorů a ředitele marketingové komunikace Pavla Renčína zapojil také Vilém Rubeš, který navrhl koncept Guru (slogan Guru a guru českého éteru ale pochází od klienta). Kampaň nafotil Petr Kurečka. Propagace konkrétního rozhlasového formátu střídá obecné imageové reklamy, které měly za úkol udržet značku Evropa 2 v povědomí posluchačů. Oba hlavní moderátoři se v kampani představují jako "guruové českého éteru, kteří si dělají srandu nejen ze sebe ale i ze svého okolí".

"Styl i forma kampaně se vracejí zpět k humoru, nadhledu, nadsázce a ironii. Nechtěli jsme jen kampaň, kde by bylo naše logo, ale chtěli jsme komunikovat jasný programový slot. A díky našim dvěma moderátorům zároveň podporujeme i tradiční image a styl naší stanice," tvrdí ředitelka Evropy 2 Lenka Maureryová

Kampaň se objeví na billboardových a bigboardových plochách po celém Česku. Využije i formátu B1 plakátů na středních školách a podpořena bude rovněž v  titulech vydavatelství Czech News Center, Burda a Astrosat Media. 

Nová kampaň Marešova "domovského rádia" tak opět o něco rozšíří výčet jeho aktuálních reklamních aktivit, kam se dále řadí kampaň žvýkaček Orbit, lokální propagační aktivity čokolády Milka, několik vln kampaně poradenské firmy Partners Financial Servicespropagace seriálu Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec a podpora ovocných destilátů palírny Fleret.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy