Outbreak
Figaro
Tajné radosti
- Online
- 1843
Klient | Mondelez International |
---|---|
Značka | Figaro |
Obor | Potraviny |
Produkce | WeAre Productions |
Režisér | Jakub Smoljak |
Web | http://tajneradosti.cz/ |
Chodí nahé před oknem, jedí v noci slaninu a koušou do rampouchů, když se děti nedívají. Tak vypadají "malé tajné radosti" českých a slovenských žen, jak je ve své nové kampani "odhaluje" značka Figaro společnosti Mondelez. Kampaň poběží do začátku května. Připravila ji opět agentura Outbreak, která s Mondelez spolupracuje dlouhodobě. Mimo jiné připravovala i předchozí kampaň cílenou na ženy Spokojená jsi dokonalá.
Středem nové kampaně je webová stránka Tajné radosti, která má ženy inspirovat tajnými radostmi ostatních žen a motivovat je, aby přidaly své vlastní. "Mnohé z prvních příspěvků žen předčily naše očekávání," tvrdí spolumajitel Outbreaku Ivo Laurin. Jako příklady cituje radosti zmíněné v úvodu: "Když děti nekoukají, rozkoušu rampouch." "Večer se ráda procházím před okny nahoře bez a představuji si jak muži odnaproti šílí." "Keď v noci zaspí manžel aj dcérka, vytiahnem slaninu a kašlem na to, že sa z toho priberá." "Sypání cukru ke vchodům mravenišť. Cukru odneseného potajmu z restaurací a kaváren."
Součástí projektu je také online video, společné pro český i slovenský trh, které režíroval Jakub Smoljak z Outbreaku v produkci WeAre Productions.
Komentáře