Labstore
GE Money Bank
Úsporné hypotéky
- Venkovní
- 2016
| Klient | GE Money Bank |
|---|---|
| Značka | GE Money Bank |
| Obor | Finanční služby |
| Fotograf/ka | Goran Tačevski |
GE Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ústředním motivem nadlinkové i podlinkové komunikace banky bude "mrzutý, sarkastický a poslední dobou i rezignovaný" kocour a jeho pán. GE Money Bank tak chce "vystoupit ze zažité komunikace bankovního segmentu a stát se snadno rozpoznatelnou značkou, která je odvážná, dynamická, inspirativní a inovativní". Koncept postavený na sarkastických glosách kocoura - mluví ho Marek Taclík - se poprvé objeví v televizní kampani na hypoteční úvěry, která poběží od 26. srpna do 13. října na stanicích skupin Nova, Prima a Atmedia. Počítá se také s podporou na hlavních online portálech, na pobočkách a v rámci regionálních eventů.


Komentáře