upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Labstore

GE Money Bank
Úsporné hypotéky

Úsporné hypotéky
Klient GE Money Bank
Značka GE Money Bank
Obor Finanční služby
Fotograf/ka Goran Tačevski

GE Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ústředním motivem nadlinkové i podlinkové komunikace banky bude "mrzutý, sarkastický a poslední dobou i rezignovaný" kocour a jeho pán. GE Money Bank tak chce "vystoupit ze zažité komunikace bankovního segmentu a stát se snadno rozpoznatelnou značkou, která je odvážná, dynamická, inspirativní a inovativní". Koncept postavený na sarkastických glosách kocoura - mluví ho Marek Taclík - se poprvé objeví v televizní kampani na hypoteční úvěry, která poběží od 26. srpna do 13. října na stanicích skupin Nova, Prima a Atmedia. Počítá se také s podporou na hlavních online portálech, na pobočkách a v rámci regionálních eventů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy