Saatchi & Saatchi
Heureka.cz
Upřímné recenze pro pohodlné nákupy
- Venkovní
- 1564
Klient | Heureka.cz |
---|---|
Značka | Heureka.cz |
Obor | Maloobchod, obchodní řetězce |
Nákupní rádce Heureka.cz využije v nové outdoorové kampani koncept upřímných recenzí. Nové vizuály se objeví od 1. března na několika billboardech na dálnici D1, pražské Jižní spojce, na lavičkách u zastávek MHD, v metru, některých hudebních klubech a v šatnách posiloven. Upřímné recenze se vždy vztahují k místu, kde budou umístěny. Jako podpora poběží na televizi Prima spoty z podzimní kampaně. Na kampani spolupracovala Heureka se Saatchi a Saatchi.
Kampaň vzbudila ohlas také na sociálních sítích. "Důležitým faktorem byla skutečnost, že my Češi máme specifický smysl pro humor a při tvorbě kreativy si tak můžeme dovolit jít v mnoha ohledech v některých tématech dále než v jiných zemích," uvedla Lucie Garbienová, account director z agentury Saatchi & Saatchi Prague. "Velmi nás potěšila reakce některých přispěvatelů na Facebooku, kdy téma rivality mezi Prahou a Brnem vyvolalo spíše vtipné příspěvky s typickým českým humorem, za zmínku stojí například komentář: Na jednodenní výlety je Praha dobrá. Vše ostatní máme v Brně," doplnila Gabrienová.
Komentáře