Inspiro Solutions
Honor 7
For the Brave / Eva Samková
- Televize
- 3083
Klient | Honor |
---|---|
Značka | Honor 7 |
Obor | Spotřební elektronika pro domácnost |
Produkce | Pilotmedia |
Značka mobilních telefonů Honor spouští svou první televizní kampaň v Česku. Její protagonistkou je olympijská vítězka ve snowboardcrossu Eva Samková, která je od září 2015 ambasadorkou a hlavní marketingovou tváří značky. Kampaň vytvořila agentura Inspiro Solutions ze skupiny Kindred Group ve spolupráci s produkční společností Pilotmedia. Cílem nové kampaně je posílit povědomí o značce Honor a vyprofilovat ji jako značku pro mladou generaci takzvaných digital natives. Spot se natáčel v nadmořské výšce 3.500 metrů ve švýcarském Saas-Fee. Vychází z hlavního claimu značky Honor For the Brave.
Kampaň poběží v televizi poběží od 11. ledna, podpoří ji komunikace online a v místě prodeje. „Televizní spot a doprovodné POS aktivity odstartují další fázi kampaně na naši vlajkovou loď, smartphone Honor 7. Dosud se její těžiště nacházelo hlavně v online a také v out-of-home médiích,“ říká marketingový a e-commerce manažer značky Honor pro střední Evropu Tomáš Veselý.
První vlna kampaně odstartovala v říjnu projektem Jízda s Evou. V této soutěži mohli soutěžící tipovat, jak rychle snowboardistka zajede svou tréninkovou trať v Saas-Fee. Když se jí nepodařilo dosáhnout času, ke kterému se zavázala, musela na pražském Václavském náměstí splnit výzvu od soutěžících a zahrát zde na ukulele. V prosinci kampaň pokračovala na CLV nosičích a POS materiálech, vznikl i první showroom značky. Počet fanoušků facebookového profilu firmy Honor v Česku a na Slovensku vzrostl podle Veselého za dobu kampaně o víc než 11.000.
Komentáře