upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Heimat

Hornbach
Trhlina

Klient Hornbach
Značka Hornbach
Obor Nábytek, domácnost, kancelář
Režisér Martin Krejčí
Executive producer Jan Dressler
Kameraman Štěpán Kučera
Střihač Filip Malásek

Třetí spot z letošní kampaně "Nikdo to necítí tak, jako ty" zdůrazňuje vjemy, jež lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností. Každý kutil, který se naplno věnuje svému projektu, je s ním tak trochu spojen a pozná, pokud se věci nevyvíjí tak, jak mají.

Spot vypráví o muži, který je se svým projektem vnitřně spojen, a proto, když omítka na domě začne praskat, necítí se ve své kůži a hned pozná, že je s jeho projektem něco v nepořádku. Bolest se intenzivně stupňuje a něco muže instinktivně stále žene domů. Když tam dorazí, zjistí, že se v omítce jeho domu vytvořila trhlina, která se na něj přenesla a způsobila mu zranění. Příběh má však šťastný konec. Jakmile hlavní aktér defekt na domě odstraní, uzdraví se i jeho tělo.

"Trhlina je logickým doplněním emocí z jarní a velice úspěšné série spotů s názvy Symfonie, jež zobrazovala procítěný zvuk každého projektu, a Festival, který zdůraznil intenzivní prožívání každého úderu kladivem. Cílem projektu Nikdo to necítí tak, jako ty je totiž ukázat našim zákazníkům, že s tím, co sami vytvoříme, se identifikujeme tělem i duší,“ uvedla Helena Ševčíková, marketingová ředitelka společnosti Hornbach.

Televizní spot německé agentury Heimat, kterého se opět ujal český tým v čele s Martinem Krejčím, je v Česku nasazen od 1. října. Poběží i v Německu, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy