Heimat
Hornbach
Trhlina
- Televize
- 1897
Klient | Hornbach |
---|---|
Značka | Hornbach |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Režisér | Martin Krejčí |
Executive producer | Jan Dressler |
Kameraman | Štěpán Kučera |
Střihač | Filip Malásek |
Třetí spot z letošní kampaně "Nikdo to necítí tak, jako ty" zdůrazňuje vjemy, jež lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností. Každý kutil, který se naplno věnuje svému projektu, je s ním tak trochu spojen a pozná, pokud se věci nevyvíjí tak, jak mají.
Spot vypráví o muži, který je se svým projektem vnitřně spojen, a proto, když omítka na domě začne praskat, necítí se ve své kůži a hned pozná, že je s jeho projektem něco v nepořádku. Bolest se intenzivně stupňuje a něco muže instinktivně stále žene domů. Když tam dorazí, zjistí, že se v omítce jeho domu vytvořila trhlina, která se na něj přenesla a způsobila mu zranění. Příběh má však šťastný konec. Jakmile hlavní aktér defekt na domě odstraní, uzdraví se i jeho tělo.
"Trhlina je logickým doplněním emocí z jarní a velice úspěšné série spotů s názvy Symfonie, jež zobrazovala procítěný zvuk každého projektu, a Festival, který zdůraznil intenzivní prožívání každého úderu kladivem. Cílem projektu Nikdo to necítí tak, jako ty je totiž ukázat našim zákazníkům, že s tím, co sami vytvoříme, se identifikujeme tělem i duší,“ uvedla Helena Ševčíková, marketingová ředitelka společnosti Hornbach.
Televizní spot německé agentury Heimat, kterého se opět ujal český tým v čele s Martinem Krejčím, je v Česku nasazen od 1. října. Poběží i v Německu, Rakousku, Nizozemí, Švýcarsku, Švédsku a Rumunsku. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
Komentáře