upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi

Ikea Česká republika
Vašim snům nic nestojí v cestě

Vašim snům nic nestojí v cestě
Klient Ikea
Značka Ikea Česká republika
Obor Nábytek, domácnost, kancelář

Společnost Ikea v dubnu odstartovala novou venkovní kampaň komunikující kuchyně. Poběží do června v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Kromě klasických billboardů a citylightů využívá i nosiče lenticular, LED screeny a velkoformátové plachty, má přesah i do digitálu. Za kreativou stojí agentura Saatchi & Saatchi. Kromě široké veřejnosti je kampaň zaměřena i na dvě specifické skupiny: lidi stěhující se do nových domovů, kteří hledají nové kuchyňské řešení pro svou domácnost, a matky, které v kuchyni tráví více času. 

Cílem letošní kampaně Ikea zaměřené na kuchyně je ukázat lidem, že se nemusí cítit limitováni tvarem nebo velikostí místnosti, a zároveň jim pomoci uvědomit si, že nejsou žádné hranice mezi tvarem kuchyně, kterou mají, a tou, o které vždy snili. "Pro hlavní komunikaci byly použity tři horizontální a dva vertikální klíčové vizuály se čtyřmi různými typy kuchyní. Koncept ,Jediná hranice je vaše fantazie‘ byl dramatizován použitím půlených vizuálů s vizuálem reálné kuchyně navazujícím na její skicu," uvedli art director Jakub Havlík a copywriter Markéta Kolodžejová z agentury Saatchi & Saatchi.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy